EXAM IS OVER !

Jyeahhhh, assalammualaikum korang! saya kembalii ~ exam dah over lah korang, so boleh lah aku teruskan aku punya aktiviti. online lahh apa lagi kan? haha. hari nih paper PJK dengan KHB. okay lahhhh ~ boleh jugak aku jawab. cuma aku takut paper MATH aku. mesti teros gilaaa :( tadi kat perhimpunan aku kene sound dengan cikgu mahidah. K aku tahu semua budak form 3 nampak. aku kene sound sebab aku tak hantar kerja teracang, amende entah dekat dia. aku sorang je yang dalam kelas krk tuh yg tak hantar. maybe lah ~ cikgu tuh tanye sape yg tak hntar. aku dengan bangganya angkat tgan. HAHAH! serius takboleh bla :P


kat twitter aku sebok pasal heels kan? haha. heels 6inch. hehe. mase tuh aku pergi johor. sebab kata bapak aku jirang lama dia ade jemput, malam tuh pulak ade berinai. jap gi sampai sampai sana. gelappp gelitaa ! hahaha. rupanya semalam dia buat. ape pun takboleh lah bapak aku. hee. then pegi GIANT dekat jb tuh. saje jalan-2. hehe. k aku pakai heels 6inch tuh. semua yg aku lalu sebelah mesti tengok bawah. pelik sgt ke?


*aku rase tak pelik, normal lah kan?

k k dah letew cite pasal kasut, hihiw. esok kene datang sekolah. aktiviti menceriakan kelassss. haffhaff. nak kene cat lagii. adoi kalau ikutkan malas nak pegi. tapi daripada aku duduk rumah baik aku pegi sekolah. hehe. hmmmm ~ takde crite lah nak updated. k ahhh babai korengggggg ~ XOXO!

Terima kasih bacaa entry nih : p