new update

hai kawan assalammualaikum. sorry dah lame tak update. ada lah dalam 3 bulan kot, hahaha. lama tak? k tatau nak update ape. pemikiran dah kolot sikit pasal blogging ni. nak edit blog pun dah lupe, hehe. takpe takpe kalau aku rajin nanti aku edit ler blog buruk nih, eeeeee. aku update blog nih sebab aku nak announce something. ceiitt! haha. takde lah, tipu je.


aku sihat jee sekarang. badan pun sihat. ahha. gumuk sikit ahhh, lagi-2 kat pipi tuh kenn XD hmm sekarang pun tak online selalu. kadang-2 paling lama 3 minggu tak online. nih pun dapat online sebab cuti sekolah je, hehe. kalau sekolah pun dapat online jgk but jumaat or sabtu jeee.


btw kepada orang yang selalu kutuk-2 aku hentikan lah yee, hehe. aku dah decide something. so takpayah terkejut lah nnti ye. then kalau dah nampak tuh mulut diam-2 jee okeng. tak perlu lah nak bagi aku pahala :P its just i wanna be myself. korang pun boleh pikir nanti. tak faham aku ckp pasal ape? dah diam, nanti tahu lah tuh :P


emm kira-2 aku dah 4 bulan single. kecoh? eh biar lah, blog aku, hehe. dah jgn nak ye ye sgt lah korang yang bace nih. nak meluat plaaa :P mase tuh pegi sepupu aku tunang, then ade buat photoshoot sikit. teheee, nih gambarnya :)


*eh sorry perut kita buncit baru lepas makan ler -,-  

*with cousin 

*with abanggg ngokngek jee naik bendalah nih, haha 

*gathering sepupu dengan sepupu :P

k k dah letewwwwww, haha kbai bai :)

Terima kasih bacaa entry nih : p