aku bosan n aku tak tahu nak buad ape





dush ! dush ! dush ! ohhh tidak ! hari2 yg aq alami sekarang neh sangat lah bosan , so
kite nak buad ape neh ? takde idea ? aq pon ! haha (tak lawak pon) woot ! ape neh aq merepek ? mesti korang bosan bace aku punye merepek neh , adesss T____T kalau da terlalu merepek tak payah bace lah (merepek lagi)


oke oke da wani ! jangan lah merepek ko nie , haih ~ (oke sedar aq merepek lagi) ekekeke , bile korang bosan korang buad ape haa ? tatao ? aq pon tatao jugak~ ekekee
(tak lawak) sekarang neh , ape yan aku buad is dengar lagu AISHITERU ber-ulang2 kali (aq pon tatao da brpe kli , ekeke) 


woaaaa , aku da membebel panjang , eh jap ! aku mengarut nie ade orang bace kea ? adessss T__________T opkos aaa takde , an ? tatao ? enta LOL , heheh , bebel ape entah aku ary nie , yela , kate scre SPONTAN , so aq merepek jelah , dah tatao nak bincang ape , nak buad TUTORIAL ? pandai ke kau ? cehh !! bajet de kau ! ekeke


walau raga kita selalu jauh , lalalala~ ekeke , stop ! takod ujan pulak , maklom lah , langit da nak mendung nehhh (merpek lagi) oke la oke la , dri korang terus bace ape yang aku merepek nehh , bek korang tengok belog orang lain , mane tau dapat ilham ke ape , nehh tak , bace blog aq , dengan korang2 sekali merepek kang , hahaha 


iklan : perot aku lapar , tadi makan tapi tak habis , hmmmm (mengeluh)
Terima kasih bacaa entry nih : p