lelaki ohh lelaki

wey!!! kenape aq mesti kenal kao nie ?...
kenape aq mesti jumpe dengan kao ?....
adusss!!!!!!
aq benci dohhh macam niyhhh,,,...
aq da agak da....
sepatotnye..kao ta paya jumpe aku lha lelaki..
kalau jadi macam niy kan susa ?.....
kenape lha....
ta paham dengan hidup aku sekarang niyhh...
lw orang yang aq da mule sayang...
mesti telepas kad orang lain....
huh......penad lha cmnie....
sial ! babi ! jangan kacau hidup aq lagi lha lelaki !!!!!!
aq benci kao !!!!!








aku tahu aku ta sempurna untuk kao...
tak layak untuk kao....................................
tak menepati citarasa kao.........................
tak secantik macam dia.............................
okayyy...aku takkan ganggu hidup kao  
lagi eyyy....hope kao hepy dohhh........ :)

Terima kasih bacaa entry nih : p