gado part 1

betul betul hebad bukan tajuk di atas ?...
haha , mmg hebad , dalam 1 hary , boleyh gado dua kali...
bhaha , gilaa tak gilaa lha kan ?..
okeoke , stop merepek , nak cite bende hottt nie
petang tadi kad sekola , 
aku tekejot , tiba-tiba aten mengamok n baleng suma barang
then aku tanye lha , ko kenapa ten ?
aten diam , teros sound shima ,

aten : ko pikir ko bagus sangat ape ? ko ingat aq hambe ko nak soh2 aq buad tu buad ni ?..
shima : (diam sambil buad keje)
aten : ko jangan nak tunjok bagus kad sini ar pompan !
shima : (diam lagy)

aku terus tnye
aku : dia buad ape kad ko ?
aten : dia igt aq ni babu dia , suro buang2 kertas yg dia da koyak2 an 
aku : gilaa pa ?

gilaa betul betina ni , err~ *aq panas jugak
lepas aten gado ngn dia ,
tiba2 nud n meen plak , 
nie lagy terok~ sampai nangis nangis 
aku tak paham betul lha ngn ko nie shima ,
errrr !!!


oke cerita da habis ,
tunggu part II , 
HAHAHAH



Terima kasih bacaa entry nih : p