sabo jelah ~

phiuuuuuuuuu ~ penat , mengantok dan taktahu nak buat apee , teheeeee . rase cam nak demam pulak *cett* hari nie aku biol sikit , asyik ketawe jea dalam kelas . sebab utama iss teringat cerite HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH , series memang lawak gilaaa aaa kan . hahaha . nak-2 aku ngn shami tergelak-2 cam orang gila kat belakang sekali , hahaha . syok gilaaaaaa :P


yang aku teringat jea mase usop lari pastuh sorong die punya WILCHA and cakap KETEPI ! KETEPI ! hahahaaha , muka taboleh blaaa . hahaha , pastuh yang gemok tuh *aku tatau name de sape* cakap bukan main laju pstuh SABOR JELAH ~ hahaha , gemenk betul mamat tuhhh . 

OHHHHHHHHHH SOLEYYY SOLEYYY *soley leyy* SOLEYY SOLEYY (!)

hahaha , ni lagi tak boleh doe , shami dah tergelak smpai sakit perut bila aku nynyi mcm abi hurairah tuh , hahahaha . sengal nyeeeee ^^
dah lah penat aku ketawe . HAHAHAHA

mase rehat pulakkk , adehhh leh kantoi dengan cikgu ZUL , hanan ade sebelah aku , adoyy , tak pasal lha kan , MATI LAH NAK , sabor jelah~ hahaha , actually aku dah cuak dahhhhh , sebab gerenti cikgu aim aku jehh nanti , adoiii~ pasnih takde makne nye aku nak suroh si hanan tuh dudok dalam kelas aku :P 

then , yang aku geram si fadzilah dah lari , hahahaha , siot tol mamat tuhh , tapi dia org kate cikgu nampak jugak , hahah nasib lha .

ohh yea tadi aku kene sound dengan
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
CETT (!) TIPU JEA .
KAHKAHKAH (!)

sape nak sound aku ? ce cakap , ehh kalau ade inform okay sayang ? hahaha *bajet berani je* ehh tapi aku peduli ape kan , kau nak sound aku ? PEGI MAMPOS , aku tak heran , hahahahaha

dah lah aku tatau nak tulis ape lagi . byeeeee XD



Terima kasih bacaa entry nih : p