jangan nak SHOWOFF sangat lah kan

>.<


bende nie dah lame aku pendam an dalam hati tapi baru sekarang rasa nak post , hahaha.. nak cerita aaa kat sorang dak pompan nihh , errr , nak kate lawa , lawa lha kott dari aku , hehe , back to the topic lha kan , dye nie suke tulis caption gambar kat FACEBOOK , lets say macam 'saya tak secomel awak' and anything else lha kan , padahal memang dye comel , tapi saje jekan nak carik publisiti suroh orang komen gambar dye macam 'eh takde lah , awak lagi comel dari saye' oke whatever , dye mesti kembang and tetibe cakap 'eh , awak lagi comel lah , btw , tengs' huh ? ah ! what ever lha kan ,


maybe tuh semua orang ada buat , lantak ah ! 2 perkare kecil *tapi aku publish gak :P* 


then , nak tag-tag picture dye tuhh kat kawan2 or bff or sape2 or lantak ah ! :P and tulis caption 'aku tag sebab aku syg korang' wadapak ! eh setakat nak show off baik tapayah lha kan , kisah habis aku , lantak aa nak tulis caption ape pun , tapi jangan aaa nak sebar2 an , or nak tag ramai2 , ceh konon cantik , bile puji kembang , haktuih! for me , dye memang bajet lawa , but ! saya tak kata saya lawa oke :)




and last , tulis kat status , contoh 'saya nak boyfren comel , hensem , tinggi , romantik , sepet' , haha , kau cntik sangat kea nak pilih2 centuh segale bagai , har har har ! takyah nak rasa diri kau tuh cantik sangat lha kan , eurrrrrrrrrr~~~~ 




pesanan aku : jangan nak SHOWOFF sangat lha , jangan nak BAJET sangat lha , and lastly , jangan nak perasan kau tuh da CANTIK + HOTT !


p/s : siapa makan cili terasa lah pedas nye :P
Terima kasih bacaa entry nih : p