PAKCIK NIH HAPPENING !

HELLO GUYS ! assalammualaikummm :P


setelah lame aku tak hupdate blog yang bersawang nihh , akhirnye ade gakkk entry yang aku rase memadai untuk aku tulis ? hehehe


okayy nak cerita pasal ade seorang pakcik nih dia ngengade soh aku entry pasal dia . eee tak malu . hehehe . ops sory pakcik . orang main-2 jelahhh . heheh . dia nih dikategorikan adalah as abg . sebab umur dia yang lebih tua dari aku . haha . aku dak kecik lagi kayyy :P


dia ni happening gakk . boleh layan aku yang byk mulot nihh . nasib dalam fb , kalau kat luar ? mati aku diam jelahhh . hahaa


dia ni kaye , pakai blackberak blackberry . aku nak pinjam dye kate nnty , nmpk nah kedekut . haha . dia ni baik kott ? aku pun tatau . haha


ni gambar diaaa . dye perasan dye hensem tauu ! hahhaa *jgn mrah :P


muka mintak penampooo !

ni dye semat skit , yelah keje dalam opis konon ! haha

poyo kan ? hahaha *gurau jeee , ohh lupe nak cakap yang name dye azfarrr . tett ~

p/s : tolong jangan salah fahammm :)

Terima kasih bacaa entry nih : p