apa erti kawan ?

heyhey lowww kawan-2, assalammualaikum. kayy hari nih aku nak mengadu dekat blog kesayangan aku nih, yang aku betul-2 sakit hati and sedihh gilaaaaa, hanya aten yang tahu apa aku rasa :'( serius lah korang, sakit hati dengan kawan lagi perit dari sakit hati dengan pakwe, sebab, kawan nih lha yg selalu kita ngadu macam-2, ngumpat sesame ke ape keaaa, ops ! soryy telajak, hehh. kalau pakwe apa je kan? tak mungkin lah dia boleh paham masalah kita, lagi-2 masalah yang berkaitan dengan perempuan. eh dah lah, mcm ceramah pulak aku nih 


emm, actually hati aku sakit gila dengan sorang membe baik aku nih, kite orang memang baru jea kawan, dalam nak dekat 2 tahun, okay first mcam nih, ada lah seorang hamba ALLAH nih, dia buat hal, dan dia mention nama aku and nama kawan baik aku, kite orang memang tak puas hati, serius aku memang aku tak bertegur dengan dia masa dia dah dtg sekolah tuh, hamba ALLAH nih dah mintak maap dengan membe baik aku nih, but dengan aku langsung takde, okay aku diamm jaa, then, membe aku lagi sorang cakap dengan aku yang mak si hamba ALLAH nih tak bg dia kawan dengan aku, and i was like 'ape kejadah nih kan?' okay, kalau korang pon macam tuh rite? 


and aku lagi tak puas hati, sampai satu masa tuh, membe baik aku beta aku, dia back-up2 si hamba ALLAH nih, sampai aku rasa aku lha yang paling bersalah, padahal si hamba ALLAH tuh lha yang paling bersalah kat aku, and takde mintak maaf langsung, aku diam jeaaa, aku rasa nak nangis, tapi aku tahan jeaa, okay sebelum benda nih jadi ade lagi sekali, but orang lain, kiranya macam aku nih selalu dengan BUDAK tuh, and tinggalkan dia, serius lah korang, mase aku cakap dengan dia, aku takde pon nak back-up sesiapa, and dia kata aku tinggalkan dia, aku terkejut lah, apasal pulak, dia yang jalan laju-2 lepas tuh tinggalkan aku ada lah. okayyy, demi taknak sakitkan hati membe baik aku nangis weh, nangis meleleh-2 airmata aku, sampai budak-2 yang kat kantin tuh tanya aku kenapa.


membe baik aku nih nampak aku nangis, but dia ketawa and senyum seolah-2 aku nih tengah buat lawak, aku pon tatau ape motif dia buat aku macam nih, memang selame nih aku ada gaduh dengan dia, tapi aku tak pernah berdendam, aku tatau lah nak cakap macam mana :'/ then bila aku cerita dekat aten, aku nangis wehhh, mase tuh time pendidikan jasmani, and kite orang kena pegi padang, tapi aku dua orang jea dengan aten, ak cerita and luahkan semua apa yang aku rasa kat dia, serius aku taktahan, kite orang lepak jauh-2 and aku cuba hilangkan tension aku dengan nyanyi, sebab tu lha yang selalu aku buat, hari nih hari jumaat aku teros takde semangat nak sekolah, so aku ponteng. tak larat nak tengok muka membe baik aku tuh :'/


susah actually nak kekalkan persahabatan, aku dah buat dah apa yang aku termampu, tapi macam nih jugak dia buat kat aku, entah lah, bia lha ekkk, aku malas nak cakap apa-2 lagi dah, thanks to aten sebab dengar sume masalah aku. aku hargai dohhh :')
Terima kasih bacaa entry nih : p