takde tajuk

salam, haha. dah lame siyot tak update, huhu. banyak cerita aku nak cerita, tapi malas lha pulak kan, aku neh dah lha pelupe, okay okay, first selamat hari raya, kepade sesape yang aku belum wish, tak sempat lhaaa, huaaaa, dah lame act tk online fb, huhu. sedih betul, wakaka. mase hari sabtu kita orang oegi convoi, takde lha ramai sgt, ade lha dalam 10 org, bwk moto, then mase otw g umah zarip, eshhh, malang tak berbau, boleh pulak ade kecelakaan, cehhh. haha. bende neh aku taknak hebohkan sape, secret lewwww, hhahaha


banyak lha jugak rumah yang kite orang raye, aten dengan pakwe n membe dia nak saing ngn kite orang tapi boleh tetinggal, haihhh, plan tak rancang awal-2, last minit baru plan, huhu. sabtu or ahad neh maybe convoi lagik, muehehe. tapi tatau lha jadi ke tak, sebab kalau bapak aku tk bagi moto tak bejalan lha aku jawab nye :(


baru naik sekolah esok dah hari kamis, pehh, cepat gilaaa masa berlalu, hahah. raya tahun neh kalau ngn family tak berape best sgt lha, sebab duit raye ciput gilaaa, and last-2 minit boleh hilang, pehhh, sape rembat aku tatau lha kan, haih, halalkan jelah, bukan rezeki aku kannnn, eshh


macam banyak nah ek nak cerite? entah, hahhahaha. malas pulak aku nak update, haha, bai
Terima kasih bacaa entry nih : p