RAWRRRRR !

heyheyyyy guyssss, hihi, assalammualaikumm, dah lama tak updated kan? heeee, takde cerita lha aku nak cerita, banyak actually, but, biar lha aku update dekat dalam otak jea, cehhhh ~ haha. okay, nak cerita 4 hari berturut-2 aku keluar, serius penat but happening kott, first hang dengan echa, then balik rumah dia hari jumaat dalam pukul 2 habis solat jumaat, then pukul 3 stgh shami call ajak hang out, ohmaiiii ~ aku pon keluar jugak ah kan, hihi


then aku balik pukul 11 lebih, sebab pegi openhouse, ngehhh. kay esok nya pulak ikot shami pegi openhouse rumah makcik dia dekat jb, balik pukul 12 lebih, then snap-2 lha kan, sebab lepak kat c-side, huhu. eh nak tengok tak? gambar nih mesti korang terkejut, hahaha ~



takut tak? haaa, kat belakang tuh aku taktahu lha apa benda, time tuh jugak lha kan dia na tumpang interframe, tapi takpe lha, kite orang tak takut pon mase nih, diam-2 jeaaa, hihi. okay then balik rumah aku jap amik baju, terus tido rumah shami, esok pulak pegi openhouse rumah membe, then baru lha aku balik, aku balik pon maghrib. kena balik cepat lha, sebab mak aku dah bising, asik call jea, haisss ~

emm, now aku dah tak free hair lagi, aku dah mula pakai shawl, sama jelah macam tudung, hihi. entah, memang dari dulu niat nak pakai tudung, now aku dah tunaikan janji aku, ohhh ~ legaaaaaaa rasa, dulu aku tak selesa bila pakai tdung, and prefer pada free hair, tapi sekarang dah terbalik pulak, aku more prefer pada tudung and tak selesa bila tak pakai tudung, itu tak kena, ini tak kena, maybe ade hikmah, hihi. 


apa-2 pon, aku tetap tak perfect, tapi aku harap aku boleh tingkatkan lagi selagi mana yang aku mampu nak berubah, hihi. saya sayang kepada yang sokong aku berubah ! hihi. bai guysss, assalammualaikum, nitesss :)

Terima kasih bacaa entry nih : p