jalan keliling laut

hoihoihhhoiiiiiiiii konkorangggggggggg, salammmm. annyeong hasaeyooooooo. ni hao ma? hahaha. merepek dah aku -,- kay kayyy takde ape nak cerita, cehhh act ada. hokhok! 


aku belum tidur dari semalam nih korang. taktahu lah kenapa kepala otak aku nih pikir memacam. terganggu betul, mcm jadi perdana menteri je, nak selesaikan masalah negara and rakyat. haha. padahal aku budak biase jeeee, pikir esok nak bangun kol bape and nak makan ape, hahaha.


tadi siang aky dengan shami taktahu nak buatpa, kitorang jalan-2 keliling laut, hahhaa. takboleh blaaaaa dowwwkkkkkkkkkk. haha. then stay-2 japppp gosip-2 cakap-2 bual-2. haha, kata perempuan kannn, ehemmm :p dah tuh kitorang pegi tambak sebab ade lawan nyanyi, gua pun okay je lah. haha. dua orang je lawan. then balik tetiba dapat 10 hgget. pehh masyuk habis. hahha. 


takde lah masyuk sangat -,- tapi okay lah buat beli topap walaupun gua takde nak mcg ngn sesape, haha. aku nak kumpul kredit ahhh. time aku baik aku share lah. ehem orang tertentu jeeeee. haha. kalau tak share pun aku call shami gosip-2 haha.


ta sabar tgu tahun depannnn, KK wait for me okeng? HHAHA. kay lah tuh jeeeeee nak updated. kbai :)
Terima kasih bacaa entry nih : p