kemaruk

Heyy korang, assalammualaikummm. Hmm, jarang dah kan aku update sekarang, bukan apa, takde cerita lah nak kongsi dekat blog nih. Mmg ada cerita tapi bila nak update teros hilang ingatan, hahaha. Haihh baru update dah rase something nih kenapa? HAHA. Aku tengah dengar lagu UNGU-Tercipta Untukku. Tkde motif pun, tetiba rasa sedap pulak dengar dekat telinga nih, hihih. Tapi sayang aku singleeeee ~ hmm, bosan lah single. Ceitttt! Bosan pulak, entah lahhhhh, ada couple nak single, bila single nak couple pulak, haha. Serius nak lempang je muka sendirik -,-


Kenapa lahhh macam tuh heh? Aku pun taktahu, errrrrr. Dah malas cerita pasal couple. Em, naik sekolah lagi berapa hari jee, minggu depan dah nak beli buku dah. Mase makin singkat, aku tak beli lagi barang sekolah, haha. Korang dah beli? Kalau dah beli untung lah. Hihih ~ Aku takut actually sebab keputusan aku teruk gila :/ takut kalau tahun depan turun kelasss, emmmmmm ~ harap-2 tak turun lah kan. Haizzz


Eh ehhh, perasan tak facebook makin sakai? HAHA. Dah macam apa dah aku tengok. FACEBOOK TIMELINE. Tak menarik langsung bagi aku. Macam terlalu crowded ah weh. Errrr, mula 22 disember tak silap. Mmg lepas nih mcm malas nak online facebook, eeeee. Tak suka tak suka !


Dah takde ape lagi nak update, aku ngntuk nih. Mwehehehe. Bai :*
Terima kasih bacaa entry nih : p