pokpek!

haii koranggggg! rindu aku tak? hehe. ehh lupaaa plak, assalammualaikummm, ngehngeh, so dh lama kite cuti kan? ceittt! entah aku pun tak kira dh bape lame kita cuti. tak kesah lah dh bape hari punnnnn! im boreddddd! tolong lah aku bosan gila ah wehhhh dok rumahhh, haizzzzz. kay kay dh taknak jerit kat sini, aku nak updated pasal hari-2 yang aku dh tempuh sebelum begelar 'freshie' pada tahun hadapah kerna ku sudah mencapai umur 15 taunn!!! haiya, kejap je kan korang? haizzzzzz. tapi i belum cukup 15 lagi lha kan sebab birthday i 5 julai nanti, miahaha. gedikkk pulakkk nak ber I hahahaha.


taktahu nak cite ape tapi yang paling best tadii, hahaha. okay okay cmni, tadi aku pegi kedai handphone dengan bapak aku, and aku nampak handphone sony ericsson cybershot, sekarang aku pikir nak carik handphone yang kualiti gmbr dia mmg tervaik, ehh terbaik. hahaha. then suddenly kata bapak aku cakap dia kata tgu dpt gaji lah next month. pehh dlm otak guaaa pikir. ha! ehh belikan nikon jelah, hehe. and bapak aku kata tengok lah. haha. kalau dpt alhamdulilahhhh. ngengeh. kalau tak dpt takpelah dpt handphone jadi lah.


okay dh tamat cite pasal tuh. nak cite why tibe-2 aku single? okay sebab nya ialah aku tak suka orang yang berkira dengan aku, and like KEDEKUT and something like bende kecik nak heboh-2. haiyaaaaaaaa, paham-2 sendiri lah okay? aku malas nak cakap apa-2. mau diammmmmm saja sampai naik skolah. hahaha. ngenggggg ~


maybe itu je kut nak cerita? kan? hahaha. malas lah nak updated banyak kang keroooo mata korang. hehe. bai bai. salam :)
Terima kasih bacaa entry nih : p