aku sunyi

salamm


aku sunyi lahhhhh
sunyiii sunyiii sunyiiiii
kenape aku tetibe rase sunyi ?
kenape hati aku rase macam nie ?
aku rindu dekat sape ?
sape yang aku tengah rindu nie ?
kenape aku tetibe sakit hati ?
sape yang sakitkan hati aku ?
tolong lahhh
kenape aku rasa sunyi nih ?
aku perlukan sape ? 
sape yang patut teman aku bila aku sunyi ?
sape dia ?? boleh tak aku tahu ?
kenape aku macam nih ?
aku rase aku rindu setengah mati dekat seseorang
aku taktahu sape diaaa
kenape dia tak datang dalam hidup aku ?
aku perlukan dia bila aku sunyi
tapi aku taktau sape diaa
siape lah yang boleh buat hati aku kembali ceria macam dulu
aku boleh sayang dia sepenuh hati aku
aku boleh cintakan dia sepenuh hati aku
jaga dia baik-baik
harap yang dia takan tinggalkan aku
tapi sekarang ?
kenapa aku da berubah ?
kenape aku tak boleh sayang sepenuh hati aku ?
kenapa aku tak boleh cinta sepenuh hati aku ?
kenape aku selalu main-main ?
kenapa aku tak pernah harap apa-apa dari dia ?
kenapa aku macam nie ?
kenapa ?! kenapa ?! kenapa ?!
kenapa perasaan sayang aku tak pernah kekal dalam hati ?
kenapa aku boleh sayang seseorang 2 sekejap je ?
aku betul-betul tak paham dengan keadaan aku sekarang


aku harap ade orang yang boleh buat aku macam dulu :)














Terima kasih bacaa entry nih : p