hari ni aku banyak mencube nasib :P

assalammualaikom~~~~
para pembace sekalian *ayt lagi nak poyo , haha


aku nak cite hari nie jea aq da join 6 contest , huhuhu
sape yg bace blog aq mesti sampah menyampah sebab aku asyik msok contest
ehh , suke hati aku lha kan ?? da belog aku *mara


haha , lek lha , gurau jeeee , tujuan aq juz nak mencube nasib jurk , tak salah kan ? ngeeeee , mana tahu aku dapat award tuh kan ? haihhh ~~~ tu aku taktau lha , keputusan sume pade tgn yg org yg invite contest tuhhh , ye tak ???? hehhehe


ape salahnye kan kalau nak cube nasib , hadiah pun lumayan jugak kan ?? ngeee , so try2 lha nasib korunk 2 kan ? hehe , aku pon tatau lha kenape aku rajin sgt nak masok contest , kalau da msok contest , msti kene tulis entry rite ?? haha


aiyakkk~ lagipun aku da berape hari tak update blog aku yg hampir2 usang nie , huhu , ape ape pon , korunk yang bace blog aku yang tak seberape nie , di invite untok contest yg aku da join 2 , hehehe , SELAMAT MENCUBA ! :ppp


Terima kasih bacaa entry nih : p