palat betul lha -.-

grrrrrrr , tajok entry 2 mmbuatkan aku rase lebih geram
OMG ! 
*aku taktau npe aku mara cmnie


errrr , hari nie tak dapat jumpe someone lha
sape ??? auch ! tapaya tahu lha kan ?
bukan penting pom bagi korang :P

hari nie......

bangun je tidur tanpe orang yang mengejutkan aku
sedar pukol 11 lebih kan ???
wtf ? kate nak keluar ?
soo , ape lagi 
cancel lha sumeeee , dengan tarak transport nye lagiiii
ohhh myyyyyy godddd *lagu akon
aiseyyyyyy man dan aku terpakse mcg dye yg aku tak jadi nak jumpe

tapi die tak balas
aku pon taktau nape *maybe busy , biar lahh
kalau tak hari nie first meet lha *ayat tak bole blaaaa
untuk ape ?? ouch , sajeee jeeeee
jalan p karoke kaaaaa or anythg else lha

memang palat lah aku bangun lambat kan hari nie !
grrrrrr =='
errr , ape2 sory eh 'youu' sebab tak datang , huhuhu

bye :P

Terima kasih bacaa entry nih : p