BOSAN !

hai korang , salam . hehe


okay jap menunjukkan pukul 3:27 pagi
aku dah mengantok dah nihh 
tapi aku try untuk tahap jap demi nak update blog , haha
okayy hari nihh takde ape moment yang best
sebab memang takde function gila !
serius bosan duduk rumah terperap jee
asik muka aku jehh depan lappy nihh 
apa lagi bukak MUKABUKU lha , wakaka
rutin aku hari nihh
  • tidur sampai petang
  • makan dan minum
  • mukabuku
  • blogger
  • youtube
haa tu lha rutin aku sepang hari nihh
lepas aku update nih terus membuta lah apa lagikk
ngntok gila !!
ohh yea lupa nak cerita 
tadi ada abang tuhh umur dalam lingkungan 19-21
mintak couple dengan aku
ohhmyygodd
tak caya gilaa
padahal dia ada adek yang sama umur dengan aku
wakaka , lawak
tapi aku tak accept pon 
sebab aku takut aku takde feeling kat dia , wakaka
eh lupa tadi aku ade buat doodle lagik
hahahaha
macam haremm
nak tengok ?
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

okay silakan gelak sebab memang buruk
hahaha
dah lah aku nak membuta sampai esok

ok bye !

Terima kasih bacaa entry nih : p