IM GONNA MISS THEMM ALOT :')

hello guyysss *konon lha speaking , wakaka


salamm .


seperti yang semua orang tahu esok dah mula sekolah kan ? whoaaa :,( penat gilaa bolehh takk ? yelahhh , yelah latihan seminggu straight tanpe henti . bayangkan ? tapi aku happy lha sebab aku dah buat ape yang aku mampu buat . ekekee


paling akuuu taknak lupaa mase latihaannn lhaaa , aku akan rindu budak-2 yang bersame-2 selame seminggu tuhh , even seminggu jeee , tapi rase mcm setahunn okayy . kikiki


antara yang akan aku rinduu *farah,sarah,intan,suhaila* ini yang perempuann . lelaki pulakk *aiman,amir,faizul,rahman,shahrul* actually rahman dengan shahrul tuh aku tak rindu pon . kahkahkah , jahat nyoott ! yang aku paling rindu mesti ahh aiman dengan amir . haha . kenape ? sebab dia orang paling ngengade dengan akuu , sebok nahh nak pinjam handphone aku , pastuh amik picture dywg yang tak berape nak handsome tuhh , wakakaka .


nak tengok tak pict aku dengan aiman & pict aku dengan amir ? jappppp
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
 ini aiman , comel kan ? ekekeke

ni amir , muka dia memang nak kene penampoo
*muka aku belum siap solek lha ! wakaka

haaa , itu adalah orang yang aku akn rinduii gilaa-2 , tapi tahap kakak ngn adik jelah kayy ? sebab dia form1 lagikk , hahha , ohh tak lupa juga dengan yang lainn-2 , jgn iri hati yee ? kikiki . 

=
=
=
=
=
=
=
=
 amirul , shahrul , amir , suhaila , intan , farah , rahman , faizul , aiman , aku :)
 rahman , intan , sarah , suhaila :)
 suhaila , intan , sarah , faizul
amirul , aiman , aku :)

cukup kan semua nya ? hehehe , ini penari jekkkk , hehehe , time nihh memang best sesangatt ,    ni semua sweet moment kiteorang semuaaa , memang susah nak dilupekannn :P ohh kejap aku lupa lagi sorangggg , yeahhh HUDA , mane boleh lupaa yoo , dye nihhh sanggup buat pape jee demi kite owggg , hehe , thanksss hudaaa . aku mewakili dywg sumee :P

kenal kan ? huda yang kat tengah-2 tuhh , hehe 

gambar kat atas tuhh aku curik kat fb kak syazleen , hehe . time nihh kitewg dah ready nak buat persembahan , berketak-2 wooo jariii . hahaha , memang enjoy lha timeee nihhh , thankssss :)

im gonna miss you all !

Terima kasih bacaa entry nih : p