CUTI SEKOLAH YANG TAKDE FUNCTION

Holaaa , assalammualaikumm semua . Kuikuikui 


seperti yang semua tahuu esok dah mula cuti kan ?
dua minggu pulak teww ! 
pehhhh , memang takde function kalau tak sekolah
kalau hari-2 hang takpe jugakkk
haihh , nih duduk terperap kat rumah jea
cerite kat panggung unn macam best
lagi-2 cerite pirates of the carribean, kung fu panda II
haihh macam-2 lahh
tapi sape nak belanje aku tengok wayang ?
ade sesape volunteers ? please ? HAHAHAHA
takde sape nak bawak aku unn
yelah aku tau aku sape , wakakakaa
tapi nanti ade orang nak belanje aku tengok wayang lah !
nak tahu ? 
O F C O U R S E  S E C R E T !
hahaha , mane boleh bagitauuu :P
alah tu unn kalau jadik aaaa
exam pon dah habiss
tapi aku takut aaaa nanti naik sekolah dapat result
aku tak nak result macam mase tuh !!
just dapat 1B7C , how stupid do i ?
kalau ade hari terbuka nanti gerenti bapak aku marah
tapi harap-2 exam kali neh banyak A , hehe
A M I N !
ape-2 unn aku tak sabar nak pegi tengok wayang ! HAHA

ok bye !

Terima kasih bacaa entry nih : p