SEMUA DAH BARU

kay nie adek aku , hihi , malu nya :P

Assalammualaikum semua , hehe
okayy aku baru jee siap edit semua and selongkar balik blog aku neh
pehh dalam 2 ke 3 jam jugak lah , lame kan ?
mati aaaa belakang aku neh dah sengal-2 tahu , hahahaha
takpe lahh nanti ade lah tuh orang BW/blogwalking
blog neh aku rase dah bersawang gilaaaa , sebab semua nya buruk-2
-.- kayy aku tak cakap blog aku kali neh cantik , puas ? haha
okayy aaa kan dari dulu , header pun dah macam ape dah , buruk gila<--- sedar pon diri
sape yang cakap tuh ? pehh baik sikit nak perli
nasib baik ni bukan macam facebook
alah , yang tulisan semua biru-2 tuh , ekekeke 
kay dah aku tahu korang menyampah kan ? 
yelah korang sekarang boleh tekan X tuhh kay ?
yelah korang annn tak suka aku (sambil kesat airmate)
sudah lahh tadi ketawe neh nak nangis , agak-2 aaa kalau nak langsi , hahhahaha
ohhh , esok dah hari rabu kan ?
korang ade pegi mane-2 tak ? kalau korang keluar ajak aku lah wey
bosan gilaaa taooooo duduk rumah neh
asyik online jeeee , online bukan boleh hilangkan bosan taoo , hrrr -.-
mesto 2 minggu aku terperap jeee deka rumah sampai aaaaa naik sekolah , pehh :'(
actually aku lebih suka pergi sekolah dari cuti sekolah taooo
sebab aku lebih suka dengan kawan aku
ehhh bukan bermaksud aku tak suka dengan family aku
cumee kalau kat rumah just ade mak aku jekkk
abang aku dengan bapak aku da aaaa keje
aku dengan mak aku nak buat ape je ? makan angin ? 
ohh nooo , mak aku kalau bawak kete masokk gaong . hahaha
dah aaaa aku tatau nak cakap pee lagi kang aku merapu jeee , hehehe

bye korang !


Terima kasih bacaa entry nih : p