MACAM BANGANG !

haii haii , salam semuaaa , cehh . hahaha

ade gosip hangat-2 taik ayam aku nak cerita nihh , haha
pasal HI . tahu kann, tahu kann ? haha
seperti yang dak-2 tahu memang aku baru jek putus ngn dia
nak sedih memang takk ahh
tapi cume tak puas hati dengan ape yang dia buat
dia boleh nak single ? suroh adek dia yang sampaikan kat aku 
waterparkkkk ! 
suke-2 ekk nak singlee and suke-2 nak couple ?
kepala hanggok diaa lha !
dia ingat aku nihh ade hati batu kee apee
jangan sampai 1 hari nanti dia kena balik dah lah
memang aku gelak besar ! 
HAHAHA
boleh ? kan ? haha
haa , tadi kan adek dia IM chat aku kat fb
dia cakap HI rindu kat aku ?
hehhhh ? ADA AKU KISAH ?
p mampos aaaaaa ngn kauuu
aku dah malas nak amik tahu jantan tak guna macam kau 
menyusahkan hidup aku
buang mase aku , kredit aku jeee kau tahu ?
then dia pulak IM chat aku
rindu lha ape lhaa
kau pikir aku nak layan kau ?
please lhaa
GTH !

ok bye !


Terima kasih bacaa entry nih : p