Ebelibadi needs LOVE

deh ! tajuk kat atas takde kene mengene actually dengan crita guaaa, bhahahaha. saje jeaaaa, kikiik. nothing too story leiyyyyyy. emmm, pagi tadi aku tak tidooo wehhhh, hahaha, aku kene insomniaaaa dah neh, dah merebak, eshhh, aku tak boleh tido, online fb just chat dengan aten jeaa, yang lain sume dh bedengko, wakaka. pastuh aten ajk aku webcam, aku pon hape lagi ah kan. on ajelha kan. okay as usual, kite orang buat effect, HAHAHAHAHAHAHAHA. seriusssss aku tegelak guling-2 wa cakap lu, aten lha, muka lagi macam pundek, hahah


dah lepas subuh pon aku tak boleh tido, last-2 tebongkang, hahahaha. teruk betul, time nak pegi sekolah mak aku kejut punye lha liat ennn nak bangun, esshh, aku dah lha tak boleh tido, tido lambat, bangun pon lmbt, eshhhh. tak cukup wehhhh mase tido aku, nasib baik kat sekolah tadi aku tak ngntok, cume sakit kepale, pehhh, bengal satu kepale aku. rase nak pengsann wohhhh.


tadi mase kh, kene buat ape yang kite reka, alah, yang gune kayu-2 tuhhh, hapende entah, hahahha. guaaa punya tak lawa bhaiiii, eeee, dah macam hape dah weh, buruk nak mam, eitttttt :X pastuhhhhh budak 2C pulak dekat bengkel sebelah, yang si farisss sebok ngolok aku bape bulan, bape bulan. and dia kate dalam perot aku anak hazeeq, pundekkk diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -.-


budak-2 neh madah jaaa ketaweee, eshhhhhhhhhhhhhhhh. hahaha. oh yeah, tadi aku dengar dak-2 neh heboh, pasal waniey razak punya diari kene rampas dengan wan saidinnn, yang shami dengan aten dah cuak, takot hado name dywg, yelahhh, diari enn mesti ade love-2 semua tuhh, hehhh. aku tak cuak ahh, sebab aku takde pakwe, wakaka. then balik tadi dywg kateee, name shami dengan aten adeee, tapi aku takdee, fuhhh selamat --' hmm, tapi kalau dywg naik bilik hemmm, ishhh, gila lha, takut panggil mak bapak jea kannn. emm, aku unnn tatau nak cakap hape :/ okay lha guysss, aku ngntok gila nehhh. boiboiii :p
Terima kasih bacaa entry nih : p