sahur beb :)

haii peeepppppsss, hehe, salam, aku baru lepas sahur lew korang, ngehehehe, aku makan roti canai jeeeeeee, dua keping jea aku makan, tak berape nak lapar lha aku neh, kalau bukan time puasa, mak aihhh, bukan main, kalau mak aku tak marah, pagi-2 aku dh goreng nugget ke hape, neh disebabkan mak aku marah aku tahan je lah kan, hehe. tapi bulan puasa neh lain sikit, rase jeaaaa lapa, tapi aku tak lapar actually, rase jeww, kehkehkeh


aku bukan baru bangun tidoooo nehhh, lagi tadi aku tak tido, tak ngntok wohhh, aku kena insomnia lha agaknya, hahaha. maybeee :/ and aturan tido aku pon tak cukup, aku tido lambat, bangun pon aku lambat, tapi jgn lha label aku anak dara pemalas kan, hehe. aku tak cukup tido lewwww, nak tido cepat tak ngntok, habis macam maneeeee, takan aku nak pakse, kalau pakse, nanti otak aku melayang ingat bendeww-bendeww yang nyanyah, haha.


nak buat ape ekk pagi-2 neh? hehe. semalam aku tak sahoo, bukan tak seda ke hape, tapi aku malas, tapi aku niat okayyyy, alhamdulilah leww aku tak lapa, hehe. mak aku ingatkan aku sahooo, tapi sbnrnya tak, aku seda mak aku kejot aku kol 6 lebih, haha. then, tadi aku buka nasik dengan lauk asam pedass, sedap wohhhh, peberet aku tuh, hehe. tambahan lak mak aku yang masak kan, memang meletop. hehe


btw, blog aku baru jeaaa edit tadi, emm, ambik mase 1jam jelah kott, tak lame, header jeaaa aku malas nak buat, nak kene transparent lha ape lha lagi kannn, tengok lha kalau aku rajin ye aku buat, kalau malas, aku letak name jea ah kan, hahah. ade jugak yang sohh aku editkan blog die orang, aku neh act tak pandai lha nak ikut citerase korang, kalau cite rase aku sendri aku gheti ah kan, wakaka. kemain jawo lagi kan. soo harap maaf lha yek, kikiki


esok aku tatau leww nak buat hapeee, mesti bosan kan kan? haha, dah lha takdak pakwe wehhhhhhh, aku menbute kanggg, ishhh neh bulan puasa pulak, and kang kene label, ey mak ah, malas lak aku nak cakap, wakaka. oh ohhh, tadi aku blogwalking jappp, aku jumpe sorang awek neh cun gilaaa, aku tatau dia mix ke hape, tapi muka cina wohhh, but but dia tinggal kat BOSTON hape mende tah, aku pon tatau tempat tuh katne, then aku tengok dia ade begambar ngn sorang budak lelaki, umo dye 16, then aku dapat facebook diaaa, manyak hensemm wohhhhhhh, al maklum lha, orang putihhhhh, heheh. okay lewwww, sampai sini jeaaa, kbaiiii :*
Terima kasih bacaa entry nih : p