rambut

salam semua, hekkk, nothing to storyy lewww, tak banyak nak cite pasal hari nihh, aku just nak cerita pasal rambut aku for hari raya neh, tatau nak buat macam mane and nak cut macam mane, as usual lha kan, aku mesti rebond or iron, habis takan aku nak buat curly pulak kan, dah macam hape muka aku nanti kang, dulu-2 mase kecik penah lha jugak aku buat, tapi tak berape nak menjadi sgt, sebab rambut aku dh memang ikal, hehhhh

tadi baru jeaa habis gayut dengan shami, aku baru topap, then, tatau nak call sape, so, aku habiskan lha kennn dengan call besties aku, dari aku biakan jeaaaaa kredit tuhhh, kalau aku ade pakwe takpe jugak ennn, boleh mcg tiap-2 malam, or gayut keaa, maybe aku rase sehari tak cukup 5 hengget, hahaha. mahu aku topap sehari 10 hengget, yelah, kalau dah syg semua boleh, cuba kalau dah benci, semua yang busuk hungkit, hahaha. sedangkan kawin jea boleh becerai, apatah lagi couple, hehe. 

tapi, aku takde pakweee lewwwww, al maklum lewww, orang tak hottt, cehhhh. hahaha. bukan ape, aku tak lawooo, sape nak, ye dak? :D untung lahh kat kawan-2 aku yang ade pakweee, macam echa, aten, shami dan yang lain-2, ngehhhh, best kan ade cple?  boleh jugak korang manjewww-2, haku? hampehhhh dohhhh, wakakakaka

hape lagi aku nak tulis nehhh wehhhh, tarak idea dahhhhh, haha. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, hahahahha, dah lha, kbai.

Terima kasih bacaa entry nih : p