demam

hai koranggggggggggggg, ngehh, salam sume, korang sihat tak? aku tak sihat sangat sebab baru jea baik dari demam, haha, 3 hari aku tak sekolah tau tak, mase hari jumaat baru sekolah, first tuh, aku tak masuk kelas dengan aten, sebab badan aku melayang gila-2, ehhh, ape pon tak boleh, then, bile masuk kelas jeaa, membe aku kate cikgu pah soh g bilik hem, aku dengan perasaan tak cuak langsung, pegi lha kan, buatpe nak takut, si pah ni ingat aku ponteng kelas dengan aten, eshh, macam takde keje jeaaa, aku tau lha aku dengan aten kene aim, agak ahhhhhhhhhhhhhhhhh, hahahaha




aku memang lame lha kan tak online, kkiiki, nih pon dah seminggu tak update, macam berabok jea kan? huhu, blog teha pon aku tak sempat lagi nak editkan, takde mase lha yowwww, sory lha ehhh, kau punye email dengan pass pon aku dah lupe, macam mane lha kan nak edit, soo aku terpakse lha tunggu si teha neh online bagi mendapat kan balik emel dengan pass blogger dia, hahaha. poyo habis ayat aku kan, hehehe




btw, zaty aku ajak aku buka kat city delight, sempena birthday pakwe diaaaa, aku pon tatau lha sape jea yang pegi, and aku tak confirm lha kan pegi ke tak, ye lha kan, aku bukan anak datok ke ape, ade driver nak ke sane ke mari, hahaha. actually aku lupe aku nak cite ape, babtuh lha aku melayang abisss, haha. 




yang si hazeeq andy neh tak habis-2 nak takutkan aku, ey mak ahhh, dye ingat aku demam sebab dia takutkan aku, actually tak pon, aku demam sebab salah makan. haha, like seriusly lha derrrr, aku minom air katira, takpon, entah, maybe mmg nak demam kot kan? huhu, 5 hari badan gua melayang jeee.




nothing to say lha guysssss, takde ape yang nak di cerita kan, hahahaha. esok harap-2 aku dapat join korang lha yekkk, huhu. tapi kalau tak jadik sory lewwwww, bapak aku taknak hantar lewtewwwwwww, ngehehehe. okay guys? jangan ponteng puase okay? hehe. kbai~
Terima kasih bacaa entry nih : p