macam macam

salam guyss guysss, girlsss girlsss, boyss boysss #jadah ape aku? haha, ade pulak orang bace blog aku neh kannn, eee dah lah serabai, crite aku lagi lha, melayang, hahahaha, dari semalam kan? ngehh, aku penat gila boleh tak koranggggg, okay, semalam aku tido pukul bape entah ekkk, dengan dengar abg aku memekak begayut dengan awek dia #aku jeles act sbb tak dpt gayot gak, hahaha pastuh aku bangun leewat sikit, hehe, bukan sikit, banyak yowwwww, ngehhh, jap g mak aku jerit soh bangun. macam biasa kan? 


mak : adekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!!!


aku : mendeeeeeeeee? #menggelabah tros masuk bilik air


mak aku biasa lha kan, kalau dah jerit, smpai nenek aku yg sbelah rumah tuh pon dengar, kahkahkah, okay then dah siap mandi jeee, aku terosss keringkan baju yang dekat dalam mesin, pastuh sidai kat luar yewww adikkk-2, then, vacuum satu rumah :) dah habis vacuum aku teros kemas sume baju-2 aku+abg aku+mak bpk aku yang dah tak terator dalam almari tuhh, and aku ambik mase 2jam, 2jam okayyy!!!! kau bayangkan mcm mane pinggang aku? hahaha, baju dah aaa melambak, ey mak ah.




aku lap itu, aku lap ini, basuh pinggan yewww, cuci tandas, arghhhh, sume aku buat okayyyy? abg aku pegi mane aku tatau lha kan, bapak aku macam biasa lha, kerja, ishhh, mak aku sakit actually, tuh yang aku buat sume keje dye, ehh, btw kan korang, aku baru buat keje camni 2hari, 2hari okay? cube korang bayangkan mak korang, bape taon dah? eshhhh, kesian kannn? okay, hargai pengorbanan mak korang, hehe. and aku harap mak aku cepat sihat, bior aku dapat beli baju raye! wakaka.




emm, bosan kan? jyeahhh, aku bosan dengan life aku skrg neh, tapi sometimess happy lha kawan-2 oiii, kau gila? hahaha. aku bosan lha wehhhh, takde boyyy, pffttttttttttttt, hahaha, ewahhh bukan main kan aku? berangan jeaaa lebihhhh, kikiki, aumm, aku jeles dengan sorang minah nehhhh, sweet gila boleh tak dia dengan boy diaaa? eeee, bapak ahhh, siap pegang-2 tgn, first meet aku rase, tapi takan lha smpai camtuh!! aku jeles bongok! HAHA, peh aku bila pulak kan? nahahaha, berangan lagik!




okay dah stop okay, aku nak cite psl baju raye lak #baru seminggu puasa kan, hahaha aku tatau nak buat baju wane ape, hehe, aku dua pasang jea kott taun neh? maybe takde pasang? ngehehe, entah ahhh, tgk lha camne, taon neh aku rase aku nak wane silver aumm, aku unn taktau nape, and yang lagi satu tuh boleh suggest tak? pehhh, aku buntu dongggg, hahahahhaa. dah lha kang aku mencarut pulak, ngeh, kbai~
Terima kasih bacaa entry nih : p