raya raya raya

nak duit raya? hehe

assalammualaikum, hihi, dah lame tak update, taktahu nak update ape, tak lame lagi nak raya kan koranggg? semangat tak? aku tak semangat lha wehhhh, sebab tahun neh aku tak balik johor, so kureng lewww duit raya, huhu. dah besar pon nak duit raya #kata cikgu aku, alaaaaaaaaaaa, baru 14 kot, hehe. belum cukup besar lagi, so memang patut aku dpt duit raye kan, uhuhuh


btw, tahun neh baju aku warne silver, hihi. ramai ke tahun neh wrne silver? aku rase rmai kot, hehe. kasut jeaa aku tatau nak beli kat mane, haihhh, susah pulak aku nak carik kasut tahun neh, ye lah, tahun-2 yang lepas semua aku pakai heels, tahun neh malas, so mmg susah lewwww nak carik yg aku bekenan, aku neh cerewet, tuh tak kena, neh tak kena, huhu. 


oh yeahhh, ahad lepas aku ade hang, sekali dengan buka dekat luar, ada echa, hanan, faiq, fad, shami, aku. oh lupaaaaa, si daus gemok, hahaha, aku dengan shami keluar rumah lepas zohor, teros g survey baju dekat ysl, then stay belakang, jumpa lha yang lain-2, actually ade  aten dengan zaty tapi dywg tak follow kite orang, atas sebab-2 tertntu. then g plaza, tengok daus gemok, hanan, fad main boling, hahaha. aku tatau sape menang, pastuh memekak kat box, aku menyirap betul ngn hanan, haha


dah pukul 5 lebih ktwg teros gerak c-side, snap-2 jap sambil survey baju, huhu. survey sgt kan, padahal takpun, lalu lalang jelah, hihi. daus gemok beli mercun pop-pop pastuh baling dekat kepala aku dan meletop, aku pon ape lagi kan, halau dia g tempat lain, hahaha. padan muka kau daus. meresap habis aku dengan dia, then teros g city delight sebab dah nak bukak puasa, aku nak amik gambar fad dengan shami, time nak duduk, bammm ! gua jatuh bhaaiiii :'((( ramai jugak org kat situ, muka aku tak cam malu pulak, neh sume angkare daus lagi, sebab dia patahkan kerusi tuh, siboiiiiiii 


nasib baik takde pape, hehe. bengang abis dohhh muka aku, bhahahaha. alah, mcm tatau aku kan, buat selambe badak jelah, kisah ape aku, dah nak jatuh, bukan aku terkinje-2, hahahahha. bodoh sehhh. okay-2 dah, then kite orang lepak c-side lagi, sebab si echa gaduh, so nak release tension lha konon nya, wakakaka.


btw, esok aku tak sekolah, hahaa. budak rajin mmg camni enn, org sekolah lagi tapi aku tak menyempat dah cuti dulu, hehe. macam tak kenal aku, hahaha. sabtu neh nak g jb dengan echa, nak survey baju lagi, hihi. nak join tak? jommmm ! haha. kboii :)
Terima kasih bacaa entry nih : p