ESOK MACAM ADA PLAN

pehhhhhh , aku jelez dengan diorang nehhh :')


heyhey korang , assalammualaikummm <---- alahai dengan sopan santun , ekekekeke
kayy , bace tajuk kat atas dah tahuuu kan semua ? hehehehe
esok saye nak pergi rumah kawan saye , alahai tak jauh punnn , dekat jeeee , hehehe
tujuan nye tak buat ape-ape pun , cume nak ziarah kawan saye , hehehe
alahai , saye taktau kenapa saye lembut macam nih
padahal kat luar saye ganas gilaaa tahap orang latihan TAEKKK ! WONDO !
jangan lah ketaweee , eeee awak neh saye cubit kanggg , hehehe
atotototototot , dia senyum , hihihi , comel nyaaaaaa 

ceiittttttt ! itu bukan aku kayyyyyyy 
ini rekaan semata-mata dan tiada kena mengena antara hidup dengan yang mati
faham ? kayyy bagus -.-
hahahahahaha , saje jeeeeeeee nak buat lawak , tapi lawak keeeee ?
nyanyah ade aaaaa , 
kay esok hari rabu kan ? hehehe
aku nak pegi rumah kawan akuuu , motif sesajeee jenjalan , borink duk rumah
daripada dengar mak aku bebel sebab sepanjang hari aku duk ngadap laptop ni haa
nak jadi hapo lha ekau neh haaa , haihhh 
tu yang aku nak duduk rumah diaaa
and dia kata kalau mak dia ade plannn g memane boleh aaa aku ikut
aku kann tak malu nak ikot-ikot orang
yelah , sebab dia yang ajak aku bukan nyee aku duk sibuk nak ikut , hehehe
harap-harap jadik lah esok nak g jaybeee

bai korang !


Terima kasih bacaa entry nih : p