DuaPuluhLimaJun DuaRibuSebelas

heyhey korangggg, assalammualaikum, hehe
tahu tajuk atas kan? tahu kan? :p
kay bagi yang taktahu *bajet
hari jumaat, sabtu and ahad sekolah kite orang ade uat hari kantin
ade macam-2 aa tapi aku rase tak banyak gerai, huhu
oh yea, aku and geng-2 yang lain ade buat persembahan
wakil untuk kelab kebudayaan jeh! :p
tapi okay lah, kite orang dapat buat dengan betul :p
oh nak tengok tak acane kite orang mase tuh?
memang buruk okayyyyyyyyyyyyyyyy -.-

 ini geng kite orang, haha


 ini geng budak perempuan
semua nakal-2 taooo
tapi aku lagi nakal, tuh yang dywg terikut-ikut perangai aku
hahaha


 ini kawan baik aku
kenal kan? hehe


 ni pakwe aku! haha
choii! nih kawan aku jee, dia neh lembut, baru cubik sikit nangis sope pondae
hahahaa


 ni aku, buruk kan? eurr
p mam aa! hahaha


well neh lah keje aku dengan shami
hahaha, bergambar tak habis-2
selagi memory tak penuh :p


ape-ape pon memang best okay, walaupun step kite orang tuh last minit
btw, video akan diupload, tapi aku cam malas aaaaa
t ade orang yang tak puas hati nak ngolok-2
motiffffff? errrr
p mam aaa aku nak masok ape, yang kau sebok pehal
aku beli baju neh gune duit kau ek, bodoh
kan da marah, kan, kan, hahaha
cam bodoh
kalau aku rajin esok aku upload video dekat facebook
KALAU OKAY! haha

baibai!

Terima kasih bacaa entry nih : p