I REALLY-REALLY NEED SOMEONE

assalammualaikum semua , hai korang , kay entry neh aku tulis sambil dgr lagu
nadiku-sabhi saddi
tahu kan ? kan ? kan ?
aku tahu lah aku hati kaca , kau hati batu , kau ape tahu kan ? :p
act takde kena mengena dengan tajuk lagi , haha
cume time neh aku memang jiwang habis and ingat balik dulu-dulu punya cerita
ahhhhhhhhh ! LOL !

kayy tukar tajuk 
actually pagi tadi aku ikut kawan aku pegi orang kawin 
3 tempat wooo , mahu tak penuh perot aku masukkan nasik minyak , haha
then , balik rumah agak-agak dalam pukul 4 lebih lah
pehh memang aku penat gilaaa ahh kan
oh oh ! lupa nak cakap
mase kite datang , semua lah 3-3 buah rumah
ade jeee budak perempuan yang badi , kay taktahu badi itu apa ?
badi itu ialah tenung dengan perasaan tak puas hati
aku pon ape lagi , gelak-gelak sambil cakap 
alololololo , tengok akuu jeee kenape . takut nyaa , wakaka
serius kelakar 
balik-balik jeeee bersihkan badan , aku terus tidoo
pehh ngantok gilaaa boleh , dari pagi tahuuuu
celik-celik jeee carik laptop dan biasa lah ONLINE keje aku
tapi bosan tahapp apeeee , serius memang bosan
sampai sekarang neh , aku tatau nak buat ape
just dengar lagu-lagu jiwang :p

dalah aku macam takde mood jek *hat tuik

bai korang !

Terima kasih bacaa entry nih : p