ILOVEE YOUUUUU, hikhik!

iloveyouuuu shooo muchhh shayunkkkkkkkkkkkkk :*


hai and assalammualaikumm korang sumee
sihat tak ? dah makan ? alhamdulilah kalau okay and dah makan
tadi korang g mane ? best tak ?
ehhh sorry lahhhh banyak tanye pulak aku nehhh , hikhik

kayyy tajuk aku actually takde kene mengena pon dengan entry yang aku nak tulis nehh
hihihi , korang jangan marahh
okayyy , esok aku nak hangout dengan tehaa untuk kalu terakhir :'(
sebab? sebab dia dah nak pindah sarawakk kee sabah , kayy aku lupa -.-
hmm , sedih gilaaa boleh ? yelah sebab dia dah 8 tahun kawan dengan aku 
mane tak sedih , kawan yang aku paling rapat dari dulu sampai sekarang
dah nak pindah , pindah taknak jaohh lagi kan
aku akan miss kau tehaaaaa 
kalau balik sini jangan lupa ole-ole , hekhekhek
kau tahu kan aku camne? jenis tak reti malukan? suka mintak barang kau :')
tapi kau tak kisah kannn kannn? hehehe , sayang kauuu babe
hope esok hari yang best kayyy , iloveyouuuuuu 
and and nanti hari jumaat shami ajak aku pergi ikut diaaa
hehehee , tak lah aku bosan nanti , ngeeeee
k lahhhh , tu jeee untuk hari nih , kepade budak-2 tunggu esokkk ,

bai korang !


Terima kasih bacaa entry nih : p