Status

Macam cilake orang macam kau neh, kau ingat rupe kau tuh perfect sangat ke? Eh, tengok dulu lha muka kau tuh! Aku tengok takde aa ensem mane pon, bajet lebih, pakkal jeee kau pakwe kawan aku, kau terasee? Pegi mati ar! Tak batak bodoh -.-

dah baca kan status kat atas tuh? dah kan?
kay tuh status aku kat facebook tadi
ade beberape orang yang cakap fadzilah kan?
ye tuh memang fadzilah, aku memang tak puas hati gila dengan dia
tapi disebabkan aku suka pendam so aku just diam je
 sekarang neh aku memang tak puas hati gila-gila tahap babi hutan
sebab? sebab mulut dia yang kurang ajar
ye aku tahu awek dia lawa dari aku rite?
nvermind aa, memang betol pon kan
tapi mulut dia? takde insuran boleh?
nak cakap aku itu lah ini lah
nak cakap aku hitam, kau? putih sangat macam cina?
kalau kau putih melepak, aku tak kisah aaa doeee
ni, kau pun hitam jugak nak mampos!
sedar aa diri kau tuh dulu
kalau aku cakap kau gemuk, semua benda alah yang ade kat diri kau tuh
shami terase lak, pakkal dia kawan aku, kalau tak da lame dah
mase tuh nak sound-sound aku gedik bagai
eh pegi mati aaa, kau buat jela hal kau sendiri
kalau aku bising pon kau nak kecoh, nak sangat awek kau tuh
pegi amek!
orang kawin pon boleh cerai apatah lagi orang yang couple
jangan nak bajet yang kau dah besar nanti kawin dengan dia
pastuh nak kutuk-kutuk faizul rupa sial 
rupa kau tuh suci mane? bersih mane?
aku bukan nak back up sesape aaa
cume kau tuh kalau nak ngate orang pon agak aa wey
dia tuh hormat kau bodoh! kau buat dia macam orang haram
aku dah lame dah sabar ngn kau
dengan perangai kau yang macam ape dah aku tengok
aku nak tengok aaaaaaaaaaaa, kau hensem mane, kalau dibandingkan kau dengan faizul
aku pilih faizul! walaupun dia kekadang sakitkan hati aku jugak
tapi kau lagi terok aa! da aa tak pikir perasaan orang, nak kutuk-kutuk membe sendiri
bodoh ape kau! ehh sabar je aku
nak halau aku mase aku dengan shami ape ce?
eee, sial laa, jangan sampai aku hilang sabar
cilake!!!! pegi mati same kau cibai!
babi sundal

bai

Terima kasih bacaa entry nih : p