Gegurl kan?

assalammualaikum all, kehkehkeh
lain kan? lain kan? *tetibe
alah, korang jangan buat taktau kay? hihi
nampak kan blog aku dah jadi gegurl, gegurl mean almost pink lha dalam blog aku neh!
bukan almost lagi, dah memang pun okay
aku pun tatau kenape tetibe aku jadi adictted dengan warna pink neh
motifffffffffff??? haha
ahhhh! shadapppppp you! hahaha
kalau ade mase aku tukar lagi kay? and lepas ni aku tatau lak warne ape :p
dah lah, malas nak cite pasal neh kay? cite pasal lain boleh?
hahaha

tukar topik*

tadi kan aku pergi rumah nenek aku jap
ingatkan nak tengok maharaja lawak
cousin aku punye siut dia g amik card astro eh? pehhh!
bingai tauk! aku punya la semangat, haha
oh-oh, pastuh cousin aku yang perempuan tuh tetibe cakap cenggini
''wey kau mase tuh kau ada tengok wayang kan? aku nampak kau!''
OHMAIGODD, aku dah cuak kay! sebab?
sebab aku ingatkan dia nmpak aku dengan abang angkat aku
actually dia nampak aku dengan mmbe aku yang kat cs tuh
haha! lucky me, dia cakap aku buat dang je
dah aku tak nampak mmg aaa aku buat dang! haha
selamat kau nampak aku dengan kawan aku, kalau tak, mati aku! haha
oh yea lupa nak bagitau result aku
memang teruk kay! aku cam tak caye je, tapi ade yang nak and ade yg turun

BI-70
BM-80
SN-63
MT-47 :(
SJ-40 :O
KHB-47 :O
AG-63
GEO-58
PSV-alah tak ingat XD
PJK-64
PSK-74

guys, yang aku boldkan tuh subjek yang penting je
aku dapat 3D okay!
hari jumaat neh hari terbuka
i was just like , hah? ohemgayy!!
mati aku, tunggu jelah bapak aku rampas phone dengan laptop kay?
sebab benda alah neh yang melalaikan aku
laptop-balik sekolah je terus online- SEEEE??
handphone-tengah online boleh mesej- SEEE?
mana tak nya kan? haih, malas la nak cakap pape
redha jee, hehehe.

bai :p

Terima kasih bacaa entry nih : p