Hello guys XD

hai hai, assalammualaikumm koranggggggg *gedik 
aku buat entry neh sambil makan ayam
im really hungry okayyy, walaupun aku makan roti canai dua keping
kat sekolah tadi, haha, well aku memang kuat melantak
kesian sape yg jadi bf aku tuh, nak kene bagi aku makan je, wakaka
*sile terase :p
kay dah, merepek dah aku 
eh nak cecite tadi mase aku balik sekolah kan, tetibe aku nampak abg aku
nangis!
nangis okay, sebab awek dia excident time nak otw g jumpe abg aku
kat larkin, joho
nie ayat yang dia tulis mase dia tengah nangis

yaa allah ! dugaan apakah yg enkau berikan kepada hambamu ini . @[100001230556371:Oh Rara Bella] : kemalangan pada pukol 4ptg smlm dkt hghway utara selatan seremban . critical icu wad . 30/70% . kepale cedera parah . kaki patah . lggar belakang bas . atas sebab-sebab pening kepale . muntah-muntah . badan lemah akibat kekurangan darah dan baru keluar daripada wad beberape minit . hmm sygg knape buad biee mcm ni ? biee dah ckap you tak sehat kan ??? you tuhh baru saje kluar drpda wad . sepatotnye biee yg prgi tngok sygg bkn sygg yg tngok biee dkt sini . JOHOR - K.L kan jaoh . . . . awak kan sakit . kenape you buad i mcm ni ??? i trlalu syggkan you . i need you sygg . you suruh i tggu dekat larkin . you ckap you sampai dlm pukol6 . okay i sngop balek kerje haflday demi you . tapi i dahh nasihatkan you bnyak kali . youu tetap dgn pndirian youu sygg untuk pergi JB . kenape youu mcm tuhh sygg . keselamatan dan kesihatan youu tuhh kan penting drpda i sygg . i dahh ckap bnyak kali jangan sygg jangan !!! tapi youu tetap degil . kan i dahh ckap klau youu nak sgt turun JB . bawak lha kawan untuk drive . ni takk . youu ckap youu sorang jee . tuhh yg buad i tak sedap hati . i trlalu risaukan youu . i tggu you sampai lewat mlm tapi bayang youu pon takde . i call . fon you off . text tak reply . then i dapat text dari cousen youu ckap youu xcident !!!!! yaa allah ! i dahh agak . i tak boleh terime hakikat sygg . walaupon youu bukan cinta pertama i . but youu adalah cinta terakhir i .....!! kenape jadi mcm ni . sepatotnye i yg ddok dekat tempat youu bukan youuu sygg !!!! kenape kenape kenape ????? youu penah bersumpah if i tggalkan youu . youu sngop untuk bunuh diri . kenape youu ckap mcm ni sygg ???? kenape ? skrg dahh jadi mcm ni . kalau youu takde . bagi i hidop i dahh tak bererti lagi sygggg . iloveyouuu forever syggg♥♥♥ >33 . yaa allah ! selamatkan lha hambamu ini . berkatilah dia . i hanya mampu untuk berdoa dan tawakal ....... kawan-kawan ? marilah semoga nur alyaa nabella cepat sedar dari koma  dan pulih sepenohnya . aminnnnn .. T_T
acane? sedih kan? ini first time okay
dia nangis maybe dari dia dapat tahu sampai tadi lepas maghrib
dah lah aku malas jeee nak cite lelebih, kang nangis lagi :p
okay dah nak tukar topik

latihan for tarian aku tinggal lagi 3hari okay
sebab step baru dapat separuh
tapi nevermind sebab lagu tuh takde lah lame sangat, hehe
so esok aku kene train dari pukul 1 smpai balik
takpe aku tak kisah, sebab best okay! haha
kay lah tuh je tuk hari neh

babai! 

Terima kasih bacaa entry nih : p