Amek gamba

ngaaaaaaaaaaaaaaa, salam semuaaaaa, kikiki. sihat kan? okay bagus semua kan? kalau sakit makan ubat kay korang? okay good, hehe. hari nih kelas aku dan yang lain-2 ade amik gambar untuk dimuatkan ke dalam buku pelita, alah, neh untuk smk daha jeahh, kikikii. mula-2 amik gambar biasa jea, pastuh ade candid punya kan? actually aku kat bahagian tengah tau, candid punya pasal lha kan, aten, shami dengan aku teros pegi depan sekali, hahah. aku buat pose macam sakai siakkk, gamba nye takde sekarang, tunggu lha nanti ade mamat tuh upload, hehe




okay nak cite pasal hari nih pulak, macam biasa lha kan, hari nih jumaat masuk lambat sikit, aku g sekola macam biasa, masuk kelas jeaaa, bace buku jap, pastuh teros ade exam pendidikan agama, sikit jea soalan nya, and tajuk nya pon satu, tapi mak aihhhh, bapak ahh, segale yang aku bace tak msuk otak kot? yelah, baru nak tulis dah lupe sume, pundek betul lha kan.




then, mase rehat tadi, aku just beli air jeaaa, sebab aku memang takde selera langsung, yelah, aku teringat entry semalam, hahah. cam bod dowwwww #bace muncung ke depan then stay kelas jea dengan pasangan couple tuh, hahaa. aku macam biasa ahh, sensorang pastuh tengok kan aje ape drama dorang, kehkehhh. pastuh ade pulak si mamat tuhh dengan faris a.k.a din, dalam hati aku, dia neh time aku nak lupakan lha sebok nayang-2 muka dengan aku, aku tak tahu ah kenapa. LOL




time bm pulak aku masuk-2 kelas jeaaaa, cikgu panggil, pastuh kene sebat woooo dekat tangan, sekali libass wooooo, sampai sekarang, ade lagi merah dekat tapak tangan aku, hahah. ni lha padah nya orang yang tak siap and tak hantar buku, kehkehh, memang padan ah kan dengan muka aku, kiikiki




oh yeahhhhh, kat facebook aku in a relationship dengan hazeeq kan? hahaha, tuh aku saje jeaaa, sebab aku bosan lha, asik single jeaaaa, nak jugak in a relationship, kkehkehkeh, jangan mare yaaa you allssssssssssssssssss, kbai ~
Terima kasih bacaa entry nih : p