bagus gila

ngeng ngong ngeng salam semua yang ngeng ngeng, hahaha. kepale aku biol jap hari nihhhh, yelah mana tak nya, dari awal kelas smpai habis kite orang tak belajar, ade yang ponteng kelas lha, lagi-2 si eycha, haha, lepak-2 jap kat blog c, sebab aku malas nak masuk waktu bm, motif aku tak siap keje rumah lha kan, hahaha. pelajar sdaha yang cemerlang neh, hahaha


pastuh mase rehat, aku makan mee sop, hahaha, daus sebok betul dok sebelah aku, pastuh madah pulak minom air aku, ey mak ahh, elak dia habiskan jek, haha, then datang pulak si hanan dia pegi makan mee aku, ehhh, tak reti malu betul mamat sekor neh, hahaha. dah lha datang tak djemput, hahha. gurau.


time last tadi aku bual-2 jap dengan aten coticot, hehe. banyak betul yang kite orang cakap kan, sampai bekerot-2 dahi aku, wakakaa, ade lha teselit-2 pasal si zarif, saje-2 je cite pasal dia, abis dah takde topik lain yang aku nak cakap kan dengan aten , bunyi lonceng, kite orang teros kluar kelas, pegi perhimpunan, ngehehe


aku tengok kan je budak-2 nehhh dah sediakan air, sebab hari nih hari jadi si pinat tuhhh, haha. jap g si nudzul jerit amende entah, aku teros tengok depan, jap g nmpk zarif, ey mak ah! dia lagi, kan kan. hahah. dia dududk ngadap belakang, aku jerit ahhh, soh dia pandang depan, pastuh tetibe nak jeling-2 aku, hahaha. serius kelakar gila muka dia, wakakaa. ngengade pulak nak jeling-2, hahaha.


best ke tak ekkk hari nih? umm, okay lha kan, hehe. btw, hari nih aku disakiti oleh dua orang budak, serius sakit gila hati aku, walau pon dorang main-2 jeee, korang memang main-2 tapi agak ahhh wehhhh, aku ade perasaan jugakkkk, entah ekkkk, malas lha aku nak makii ke or sound, sebab aku jenis yang tak suka nak maki-2 kawan sendiri, walau pon dia tak rapat dengan aku, okay lha guysss, boboiii 
Terima kasih bacaa entry nih : p