facebook



weyyyyyyyyyyyy, nampak kan pict kat atas neh korang? laptop aku kene virus siakkkk, neh sume abg aku punya pasal lah, kimek betul lha, dia memandai je pegi bukak link pastuh aku tatau lha ape yg dia buat, mesti dia ade download adobe jadah tuh, ehhh sakai betul lha jan neh. da aku tak boleh bukak facebook, memang sial.


errrr, stres akuuuuu, epi and echaa tolong laaaaa aku, eshhh, abang aku ah neh, ehh mak ahhhh. hahah, sial lah, 


ohhh, jap g aku nak keluar, yeahhhhh, awww, tak sabar siaaaaaaa nak jumpee, umm, tu pon kalau dia pegi laaaaaaaaaa, eshhh. mintak-2 lha dia pegi, aku tatau nak update ape, facebook buat hal lak, tepakse mintak sesape tolong lha baiki balik laptop aku neh, macam mane nak ilangkan virus tuh balik, ehhh, sial!


tak sabar~
Terima kasih bacaa entry nih : p