Nyanyah lebih

heyy korangggg, salam, hehe, sihat tak hari nih? titerw sihat, ngehhh, jam dah kol 4 aku tak tido lagik, ehhh bagus betul anak encik hashim neh, wakakaka, aku tatau lah nak buatpe, mate pon tak boleh nak tidoo, macam-2 masalah datang, ade yang nak carik pasal lah, tak puas hati ngn aku lah, jadah aaaa, bodoh jeeee, buat aku takde mood makin takde mood, eshhh, entah pape


okayyy actually tadi aku gadoh dengan ade aaaa, eshhh, aku tak cakap kasar, dia nak cakap #kau aku pulak dgn aku, eshhh, aku pon ape lagi, berasap aaaaaa, nak marah-2 aku sebab tak layan dia aaa apa aaa, dia kata bila aku dgn orang lain okay jee, bila dgn dia lain, ehhh, aku sebenarnya malas tau tak nak ggu hidup kau lagi, kau dah ade kawan lain, kau pegi jelah, buatpe nak chat-2 dgn aku lagik, aku bukan ape, aku nak biar dia dengan life dia, susah sgt ke nak paham? eshhh. susah susahhhhh


motherfuckaaaa! HAHA, budussss, eh ehhhh, tadi kat sekolaaa ramai beno yang tauk? adessss, si membe aku farah tewww! eshhh, nak ngolok-2 lak, aku jitat kang, haha, ade yang mereka-2 cite ahhh, yang #tutttt tanye pasal aku lah, asyik cakap pasal aku lahhh, eeeee, bohong jea tuhhh, nampak beno nipunyeeee #kite bako jeeeee!! haha, ape pon tak boleh ahhhh :p


ngengggg, aku skang neh tengah walling dengan #aten coticott hehe, apa entah yang dia buat, pagi-2 tak tido lagik, yang si #echa chaa dah membute gaknye dengan dia punya tonggek tuh, kahkahh. jangan mare :p okay lah kawan-2, puasa pon tinggal lagi 2minggu jekan? huishhh, sekejap gila lah, hee. tapi best lahhhh :)


da lahhh, aku nak sambong dengan facebookkk, ngehhh, bye 
Terima kasih bacaa entry nih : p