Kem lagik

heyheyyyy, hehe, salam semua stalker, ngehehe, da bape hari aku tak update kan kan kan? sory lah, wireless umah aku rosak lha nak onl and takde ape nak cerite kat dalam belog yang dah besawang neh, ada memang ade, tapi tunggu ahad lha kan? haha. ada supriseeeee, hahaha. takde nye suprise, watpe nak bg korang suprise, bukan dapat pape pon, hahah. lek lek tenang, gurau je derrr. hehe


apa lahh, sori lha intro aku tak bape nak menjadik lah, sebab aku takde idea neh nak tulis ape, heheh. okay okay, mase hari ape entah mase tuh cikgu bgtau yang kelas KRK sampai B asal ah tak sampai kelas C ada kem bijak solat pemende entah, hahah. so esok lha kite orang kene pergi, just dua hari 1 malam jek kite orang kne tido, errrr just nak cakap tempat yang kite orang kene tido nanti macam haram, euwww, hahah


okay then tadi kat sekola takde pape yang menarik, huhu. macam biasa lah, hari-2 yang aku nampak, eychaa and the geng, membe-2 sekolahh, dan yang lain, mase agame tadi cikgu takde, aku ape lagi teros buat keje bm karangan yang cikgu soh buat mase tuh tapi aku tak buat-2, hahaha. seriusly aku dah bape minggu tak buat keje sekolah dekat rumah, dah last minit baru aku buat, bagus kan? well XD dengan cikgu bm yek cikgu halil dah byk kali kene sebat dengan rotan mak aihhhh, tebal bapak, sebab lahai, ape lagi, tak bawak buku or tak siap keje, hahah. macam-2 alasan aku bagi, kikiki.


tapi cikgu halil tuh sporting, shami couple dengan fad dia tak kisah pun, kalau dating tuh alahai, tengok je lah, hahaha. ade mase tuh shami pakai lens aku, pastuh cikgu nampak, dia cakap ''lawanya mata awak'' hahaha, aku selit jap cakap, ''tu lens saya ar cikgu!'' hahah, alah macam tak kenal aku kan, budak paling bising dalam kelas, mahupun di sekola, cehhh ayat karangan bm dohh, kahkahhh


esok hari jumaat, maybe ade something belaku kott, hahah, taktau aaa mende, kikiki. alah, esok dah teros tak balik umah, yelah, macam aku cakap kat atas tadik, yang aku ade kem, harap kem tuh best lha kan, heee. jeles neh fad ade, arghhh, amir pon same, eh sial lah, sal tak smpai C, babik -,- ops, lebih lak aku, hahahaha. kbai




Terima kasih bacaa entry nih : p