mimpi

hai guyssss semua, apa khbar sihat? da makan ke belum? hahaha. banyak nah soalan nye. ehh dah aku nak cite pasal mimpi aku malam tadi, hihihi. shoo shweeettt, hikhik.okay okay, macam neh, mimpi aku, aku datang majlis kejadah ape tah yang bebel-2 tuh, haha. then, ade satu game, ramai yang main, ade sorang mamat ''korea'' okayyy, dia pegang domo, pastuh aku tego dia, ''eee, domo, nak nak!'' hahaha, dia bagi aku tapi aku taknak, pastuh aku blah dari situ. then then, aku carik dia kat kedai baju, dia main sembunyi-2 taoo, pastuh bila aku dah jumpa dia, dia teros pegang tangan aku and bagi domo tuhhh, yang paling harok sekali bilaaa! mak aku jerit suruh bangun -.-'' pehh baru nak berdating, hahahahha. #macam bodo


aku tahu korang kate aku merepek kan? wakaka, tapi ce bayang kau dapat mimpi ceni? taknye kau cakap dalam hati mintak2 jadi betul? hahaha. mak aku lahhhh buat kacauuuu, hahaha.


tuka topik-- kay esok dah sekola, keje agame aku tak sentuh lagik, math lagi campur dengan     karangan bm, bapakkkkkkkkkkkk aaaaaaaaaaaa, tak cam banyak lak, huhu. esok dah masuk 4julai, hari selase 5julai birthday akuuuuuu, aaaaaaaaaaaaa abis aaa aku camni, haha. aku taknak telur nokkkkkkkkkkkkkkk, eee busuk gila, wekk :p


emm, online facebook tapi bosan tahap ape da nih, takde sesape nak chat dengan aku, hahaha. cam bodo. btw aku rinduuu seseorangggggggg, walaupon dia sakitkan hati aku dulu, hahahaha. pe gune sehhhhh, harap dapat mr right yang betul-2 right untuk aku, huhuhu. alaaaa, hari jadi nak dekat dah, pakwe takdeeee, tak dapat bear besar. hahahahaha.


okay lahhh, mende tah aku taip pepanjang neh, huhu. BAI
Terima kasih bacaa entry nih : p