Saengil Chuka Hamnida

Ngehngehngeh, assalammualaikum u'osllllllll, hikhik! dengan rase bangge diri and gedik yang teramat aku ucapkan selamat hari jadi kepada diri sendiri, heehe. hari nih 5 julai lahhhhhhhhhhh, takpe-takpeeee, hehe. To kawan aku yang dah wish thanksss, hikhik. btw hadiah takde kewww untuk titerwww? kehkehkeh. gurau jee, wish dah cukup untuk aku, tapi kalau ade sape nak bagi hadiah kire advance lha kan, hehe.


ingatkan tahun neh dapat bear besaoooo tapi takde sape nak bagi, haha. pakwe unn takde nak bagi kebenda nya kan? hehe, sokayyy lahhhh. ade sesape volunteer nak bagi bear besaoo tak? kalau bagi terima kasih lahhhhh, hahhhaa.


actually aku takut nak datang esokkk, sebab? sebab ramai gila nak attack aku dengan tepung and telur, aishhh, seumur hidup aku memang tak penah kene tepung and telur mase birthday, hahaha. adesss nak datang ke taknak ekk, tak datang kang mak aku memekak lak, tepakse lah aku datang, ades.


btw,










AKU NAK HADIAHHHHHHH!! HAHAHAA

Terima kasih bacaa entry nih : p