Camping

yeahhhh, salam sume, sihat tak? sihat tak? aku tak sihat neh, sakit tekak and batuk-2, sakit gilaa okay, hihi. oh yee, petang tadi aku balik dari camping, 3hari2malam dekat sekola, ramai aa jgak yang join, dalam seratos lebih. aktiviti pon best, tapi yang tak best kena denda lah, nak tahu camne kite orang kene denda? okay macam neh, mula-2 korang sujud, pastuh tgn korang tuh letak dekat belakang, buat sampai setengah jam okay? haha. sakit dohhh, try lah buat eh? kalau kena denda time redup takpee, neh time panas terik pukul 12 tuh, tak jadi BBQ ke bontot? HAHAA


hari pertama- first kite orang pasang khemah, yang best, mase tengah malam kite orang buat burung pungguk, tahu tak amende alah tew? HAHA. burung pungguk neh yang korang kene duduk sorang-2, and kene jalan sorang-2 tapi mate korang kene tutup dengan kain hitam, sumpah memang tak nmpk, bila time kena tinggal sorang-2. aku duduk dekat tengah padang, sumpah aku tak takut, haha. nyanyah akak-2 yang ajak aku g datang rumah dia, konon nye hantu letewwww! kehkehhh, kena masuk dalam ape entah, da lah ade air, euwww, kasut sume basah, eee, eee, haha. dengan kotor-2 macam tuh korang ingat kite orang mandi ke? tak okay, tunggu esok pagi bru boleh mandi, eshh eshh, kite orang salin baju, tapi aku tatau pulak yang lain tuh salin ke tak, hahaha. -to eycha- pakwe kau 3hari tak tuka underwear, kahkahkahhhh.


hari kedua-suara aku dah mula hilang, macam jantan pon ade, besar nak mampos boleh? haha. okay pagi-2 dah kena bangun, kite orang stiap kumpulan kene buat kawad, alahai, lelaki kumpulan aku sume lembik-2 boleh? suara lahaiiiiii, macam pondan, wakaka. aku pakkal je suara hilang, kalau tak dah jadi komanderrrr, lol. then, kite orang buat aktiviti mende tah, banyak yang aku tak ingat lah sebab asyik kena denda jaa, yalah sume kepale ke bawah, mana tak lupa, kehkehh


hari ketiga- kite orang buat sukaneka, sumpah best, haha.faiq tak boleh bla! HAHA, tendang bola tapi tak masuk wakaka. tapi dalam group aku, aku yang dapat golkan sekali, dengan bangge nye aku cakap dekat dywg, wellllllllllllllll, hahaha. sume cakap nasib jetewww! eh manada lahhh, betul-2 tuh, haha. pastuh dah habis tuh ade majlis penutup, penyampaian hadiah sume, kumpulan aku just dapat tempat kedua, dalam acare ape enta, huhu. 1 jeee. and then ade penyampaian hadiah untuk -peserta lelaki dan perempuan terbaik- yang lelaki tuh faizul membe aku yang dpat, yang perempuan nak tahu sape? kehkehh, yang perempuan tuh aku lha yang menang, haha. tak caye? aku pon actually tak caye bila daus sebut name aku #btw daus jd MC. maybe aku sorang je ketua perempuan bagi setiap kumpulan tuh, yang lain sume lelaki, haha. well aku kan BRUTAL, kakhkahkah


kesimpulan-camping neh mmg best cume yang tak best mase kene denda, serious macam cb cg tuhhhh, berasapp jeee aku kan, haish


okay all bye, kehkehh 
Terima kasih bacaa entry nih : p